Un espai web per compartir les experiències dels infants de la classe de P3.

dilluns, 22 de juliol del 2013

Com va l'estiuet?

Hola a tots, famílies!!!

Com esteu passant les vacances? Espero que amb més o temps lliure, pugueu gaudir de molts moments amb els vostres fills i filles.

Jo ja us dic que ho estic aprofitant molt! jeje Avui mateix m'en vaig de Vacances!!

Volia dir-vos algunes cosetes i he pensat en publicar-ho i a veure si amb sort ho podeu veure! :D

- LES FOTOS ESTAN PENJADES AL PICASA, AL QUE PODEU ACCEDIR DES DEL MATEIX BLOG. 

HEU TINGUT CAP PROBLEMA PER VEURE-LES? LES PODEU DESCARREGAR?

També digueu-me si trobeu a faltar algunes fotos, és possible que les tingui guardades i se m'hagi passat de carregar-les, ja que són moltes les que tinc i potser m'he despistat.

- AQUEST BLOG, A PETICIÓ D'ALGUNES FAMÍLIES, RESTARÀ OBERT TOT I  HAVER FINALITZAT EL CURS. SI ALGÚ, AL PASSAR EL TEMPS, DECIDEIX QUE LES FOTOS, VIDEOS... DEL SEU FILL/A S'ELIMININ, QUE ES POSI EN CONTACTE AMB MI. acantos14@gmail.cat

En fí, ja sabeu que podeu comptar amb mi per a qualsevol cosa i també on podeu trobar-me sempre que vulgueu.

Os trobaré molt a faltar a tots i totes. Moltes gràcies per tot.

I recordeu...




Alícia


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada